Zastava, Yugo      FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Download      Album      Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylny resor
Autor Wiadomość
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-22, 16:43   Tylny resor

Wymieniłem ostatnio tylny resor z cztero piórowego na standardowy trzy piórowy. Sprawa ma sie tak że poprzedni wlasciciel jako ze woził cięższe rzeczy to po wstawieniu 4piórowego resoru założył tez chyba większe gumowe odbijacze. Po wymianie zauważyłem ze przerwa miedzy gumą a resorem jest niewielka około 1 cm moze 2. Obciążenie tuły samochodu to tylko jego masa plus około połowy zbiornika paliwa. Ile powinien wynosić ten odstęp lub jaką wysokość powinny mieć te Gumowe odbijacze?? Bo myśle nad ich przycięciem ale nie chciałbym przesadzić i ukroić za dużo.
 
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 108
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2010-12-22, 17:40   

a jak stoją koła w nadkolach? - seryjnie to tam jest jakieś 20cm luzu miedzy oponą a błotnikiem
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-22, 18:10   

w sumie to chyba w miare normalnie tyle ze teraz koło nie ma zabardzo ruchu w góre wrazie nierównosci bo prawie odrazu opiera sie na gumie.
_________________
Umowa kupna sprzedaży samochodu
 
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 108
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2010-12-23, 20:45   

no tak ale może masz teraz za nisko - wysokość odbojnika to jakieś 5cm ale on jest miękki i się mocno ściska pod obciążeniem
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-12-24, 00:01   

nie no samochod siedzi tak jak powinien tyle ze te gumowe odbijaki są wieksze i chciałem wiedzieć do jakiej wysokosci je przyciąć zeby znowu nie było ze sa za małe i koło tarło o nadkole albo cos.
_________________
Umowa kupna sprzedaży samochodu
 
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 31
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-25, 11:22   

koło trzeć o nadkole nie będzie, ja jeździłem bez przez pewien czas po wymianie tylnej belki resora, a Tobie radze dokładnie obejrzeć belkę resora która może być popękana z powodu twardszego resora
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-01-05, 23:50   

Witam udało mi sie dzisiaj zrobic zdjecie i ogolnie samochod stoi strasznie wysoko pomimo ze resor został zmieniony na fabryczny. Tak to powinno wygladac czy musze kombinowac dalej?? bo wydaje mi sie ze stoi wysoko jak na pusty samochod.

http://img34.imageshack.u.../dsc00498aa.jpg
 
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 108
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2011-01-06, 01:07   

Dobrze stoi tyle że masz niski profil opony powinna być 145/80 Ty masz pewnie profil 70 i dlatego tak się wydaje.
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
#koonraadoo 
Nowy uzytkownik

Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 67
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-06-16, 20:49   

Witam

Mam pytanie ponieważ posiadam na tylnym zawieszeniu lekki negatyw czym on może być spowodowany?
 
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 31
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-06-16, 21:04   

zużytym lub pękniętym resorem (jedno z piór) wywalonymi tulejami w wahaczach
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
#koonraadoo 
Nowy uzytkownik

Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 67
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-06-17, 12:44   

Czy problem lekkiego negatywu może być ewentualnie spowodowany złym dopasowaniem amortyzatorów?
 
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 108
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2014-06-18, 23:02   

tak ... np na amortyzatorach od 127 robi się wielki negatyw zastava robi się rozkraczona i źle się prowadzi a na amortyzatorach od ritmo robi się pozytyw. Spowodowane jest to innym ustawieniem górnych otworów mocowania zwrotnicy/piasty - wystarczy rozpiłować fasolki i odpowiednio ustawić
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł