Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
  Zastava, Yugo      FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Download      Album      Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
pompka paliwa
Autor Wiadomość
walus501
Nowy uzytkownik

Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 74
Skąd: klr
Wysłany: 2012-11-14, 16:30   pompka paliwa

Witam!
dziś jak odpaliłem zastavę to zauważyłem ze w pompce od dołu jest taka mała dziurka i cieknie z niej paliwo. o co w tym chodzi?
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-14, 17:27   

to jest sprawdzian dla pękniętej membrany, jak pęknie membrana to z niej się leje, musisz wymienić membrany pompy paliwa, pasują z Malucha lub dużego Fiata/poloneza, kompletna głowiczka pompy pasuje z Fiata/Poloneza z dwoma wyjściami z pompy
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
schab 
Nowy uzytkownik
schab


Wiek: 59
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 41
Skąd: Radziszów k.Krakowa
Wysłany: 2012-11-14, 17:28   

Ten otwór jest właśnie po to - by w przypadku pęknięcia obu membran pompki - paliwo nie ściekało ci do miski olejowej ( rozrzedzając olej ) , a wypływało na zewnątrz .
Ale mam wątpliwość : czy poza tym silnik pracuje normalnie ? Bom nie powinien ... :lol:
Najwyższy czas odwiedzić sklep , kupić zestaw naprawczy pompki paliwa ( np. do Malucha )
Marcelek mnie wyprzedził o minutę ... :mrgreen:
_________________
Kiedyś: 3 Zastavy 1100, Fiat 126, Ritmo 65, 85, 90, 100; Alfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo, Tempra 4x4, Lancia Dedra 2,0 16V; 1,8 8V; Y 1,4. Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100, BMW 340, 329; 525; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS
 
 
walus501
Nowy uzytkownik

Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 74
Skąd: klr
Wysłany: 2012-11-14, 20:48   

dzieki chłopaki.
a jaki mniej wiecej koszt takiego zestawu?
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 107
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 234
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2012-11-15, 10:05   

25zł głowiczka 5zł membrany i grosze uszczelki+ nowe opaski na węże, wężyki też nowe pozakładaj. Tylko że jak wsadzisz głowiczke od 126p to masz cięższe wyjścia z pompy i musisz mieć przejściówkinp odcięte ze starego filterka paliwa
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
walus501
Nowy uzytkownik

Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 74
Skąd: klr
Wysłany: 2012-11-15, 10:18   

właśnie wczoraj pozakładałem nowe przewody:)
jedna jeszcze dzis muszę głowice z ciągać... :-/
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 107
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 234
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2012-11-15, 19:49   

głowiczka pompy paliwa
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-16, 08:26   

nie dawaj głowiczki od 126p tylko od 125p/polonez
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
Marcin1
Nowy uzytkownik

Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 24
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-12-02, 18:08   

Mam podobny problem tylko u mnie nie cieknie paliwo a olej silnikowy. Czy ktoś się z tym spotkał. Jak zaradzić temu.
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-03, 22:27   

zatkany odpływ w ebonice, źle założona/ dorobiona uszczelka
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
Marcin1
Nowy uzytkownik

Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 24
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-12-14, 18:35   

Moja pompka nie posiada przekładki z ebonitu. Mam tylko trzy membrany i uszczelniacz pod nimi. Takie pompki widziałem w 125p i polonezie ale one nie pasują mi, nie mogę ich dokręcić bo mam długi ten popychacz.
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-14, 22:51   

podkładkę musisz mieć, masz ją pomiędzy podstawą pompy a kadłubem silnika, bez niej pompa mogła by się w ekstremalnych przypadkach się zapalić
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
Marcin1
Nowy uzytkownik

Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 24
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-12-15, 08:37   

Nie skojarzyłem że o tą grubą chodzi. Możesz mieć rację bo nie zaglądałem do niej. Ale co zrobić żeby ew dopasować pompę od poloneza.
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-16, 06:18   

nic, zakładaj górę od Poloneza na dolną część od zastavy, pasuje
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
los_harros 
Nowy uzytkownik

Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 14
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2016-05-20, 10:15   

przyłącze się do tego tematu aby nie zapychać forum ;)
czy za brak paliwa w wężyku paliwowym na odcinku od pompy do gaźnika (po np 2 dniowym nie odpalaniu silnika) może odpowiadać pompa paliwa?
 
 
Marek M. 
Obiecują…cy użytkownik
V-ce Prezes


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 224
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-20, 18:40   

Zawór zwrotny w pompie paliwa
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81
* Poszukuję zielonych szyb do Mediterana. Wszelkie informację proszę kierować na GG.
 
 
 
los_harros 
Nowy uzytkownik

Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 14
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2016-05-23, 05:52   

Podziękował :)
 
 
Mikry 
Nowy uzytkownik

Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 51
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-03, 00:21   

Korzystając z nieco podobnego tematu chciałem zapytać o diagnozę w dość dziwnym przypadku. Odpaliłem dziś wóz po roku stania w bezruchu (1.3 EFI) i jak nie zaczęło lać się paliwo... pod silnikiem mała kałuża, pod zbiornikiem 3 razy większa. Mówię: rany, znowu coś! Ale - po wyjechaniu z garażu i wjechaniu do drugiego zupełnie nic, sucho, elegancko. Silnik pochodził z 5 minut, kilka razy przegazowany i nic, nawet kropelki. O co kaman?
Czy możliwe, że zebrało się paliwo w różnych zakamarach i gdy dostało na nowo ciśnienia to poszło gdzieś bokami? Którędy? Dodam, że silnik odpalił za trzecim kręceniem więc może i się trochę tego paliwa napompowało.

[ Dodano: 2017-10-10, 11:24 ]
Może uszczelki się wszelakie przez rok wysuszyły i puściły nim znów napęczniały? Bo problem już się nie powtórzył póki co.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł