Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
  Zastava, Yugo      FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Download      Album      Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawienie zapłonu Zastava 101 Skala 55 rok 1987
Autor Wiadomość
madamaxx 
Nowy uzytkownik

Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2016
Posty: 6
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2016-10-22, 13:04   Ustawienie zapłonu Zastava 101 Skala 55 rok 1987

Witam. Mama mały problem. Otóż jak wymienialem pasek rozrządu to pokręciłem kołem od pompy oleju. W książce do zastawy 1100 wyczytałem żeby ustawić kolo zamachowe na 10 stopni i żeby cylinder pierwszy był na sprężaniu. Tak ustawiłem. Popusciściłem aparat. Podłączyłem do zacisku cewki nr 1 i masy żarówkę. W książce pisze ze jak bede obracał aparatem przy takim ustawieniu wału i zapali się żarówka to zapłon będzie ok. U mnie jest taki problem ze żarówka cały czaś świeci. Jak przekręcam aparatem to w pewnym momencie gaśnie. Dodam że autko jest z 87r. Proszę o pomoc.
_________________
Zawsze chciałem Zastavę - w końcu mam
 
 
Marcelek 
Doświadczony użytkownik
Paździerz rzondzi


Wiek: 31
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 486
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-10-23, 10:09   

masz auto z 1987 roku, więc masz elektronika, metoda na żarówkę nie zadziała, poza tym podłączasz ją w złym miejscu (w aparacie stykowym podłącza się ją pod kabelek idący od aparatu do cewki), ustawiasz wał na znak, sprawdzasz długim śrubokrętem gdzie znajduje się tłok na 1 cylindrze (po odkręceniu świecy) gdy tłok jest w górze i wtedy ściągasz kopułkę, i odkręcasz całkowicie aparat, wysuwasz go i palec ustawiasz na pierwszy cylinder (wzorując się kolejnością na kopułce, kopułka ma ząbek ustalający więc można ją założyć tylko w jednej pozycji), przykręcasz aparat, ale tak żeby jeszcze się ruszał z oporem, następnie zakładasz kopułkę, powinien już odpalić, na słuch deregulowywujesz delikatnie aparatem, kiedy uzyska równą pracę na wolnych obrotach bez tendencji do wypadania zapłonu i gotowe.
_________________
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
 
 
 
madamaxx 
Nowy uzytkownik

Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2016
Posty: 6
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2016-10-23, 15:41   

Dzięki za pomoc. Jutro będę próbował. Mam nadzieje ze się uda

[ Dodano: 2016-10-26, 19:36 ]
Autko chodzi. Dzięki za pomoc
_________________
Zawsze chciałem Zastavę - w końcu mam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł