Zastava, Yugo      FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Download      Album      Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
obspawanie przodu w Zastavie
Autor Wiadomość
BG 
Użytkownik


Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-28, 12:26   obspawanie przodu w Zastavie

Temat rzeka co auto to rózne pomysły na usprawnienie (usztywnienie przodu). Przez przypadek znalazłem pomysł wykonania w USA w Fiacie 128
http://www.autorustremoval.com/rust_bullet.html
_________________
BG
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 108
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2012-12-29, 09:42   

całkiem fajny sposób tyle że ja jeszcze bym te podłużnice zastąpił profilem
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-12-29, 10:01   

O jako że taki temat to ja mam pytanie. Tutaj

http://www.forum-zastava....opic.php?t=1789

Dominik obspawywał zgrzewy ale na zdjęciu są tylko te przy pasie przednim Gdybym ja chciał coś takiego zrobić to normalnie do blachy i heja kłaść spoinę czy jest jakaś technika spawania tego i na coś trzeba uważać itp?? I tylko to miejsce polecieć wystarczy czy jeszcze są jakie punkty w których należało by to zrobić??
_________________
Umowa kupna sprzedaży samochodu
 
 
 
DominikFiat 
Nowy uzytkownik


Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-01-01, 20:18   

Zasadniczo nie można przegrzać blach - zwłaszcza w tej sytuacji. Ideą jest wzmocnienie połączeń czyli tylko fabrycznych zgrzewów, ale nie można z tym przesadzić bo spawy wytrzymają a pęknie blacha obok. Nadwozie MUSI pracować! O tym często sie zapomina. Jak sie da zawias na tzw hipolu to buda w zastawie szybciutko się rozejdzie bo to czego nie przejmie zawieszenie musi przejąć karoseria. (nie dotyczy jazdy po torze i na lawecie :))

Ale obspawanie przedniej ramy to nie wszystko - albo inaczej to nie jest najgorszy punkt. Najbardziej miekkie miejsce to jest pomiędzy słupkami A i B. To co ja mam zrobione z przodu to nie daje efektu sztywnej karoserii bo za słupkiem nic nie robiłem. Sam rożek stwierdził że i tak mi się maska ryrda.

Ważniejsze od obspawania jest po prostu dobrze zrobić remont blacharski i uzupełnić miejsca gdzie blachy w ogóle już nie ma. Zasadniczo to wystarcza.
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-01-02, 18:33   

dzieki za wyczerpującą odp:D upewniło mnie to:D
_________________
Umowa kupna sprzedaży samochodu
 
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 108
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2013-01-02, 18:51   

no i te blachy z otworami wewnątrz progów są bardzo ważne bo gównie na progach i na gachu trzyma się ta buda i ten cały przód
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-01-02, 19:52   

no jak ściągnąłem progi to okazało się że tej blachy w środku to mam tylko na 3/4 szerokości drzwi przednich a reszta to szczątki po tym co kiedyś tam było.
_________________
Umowa kupna sprzedaży samochodu
 
 
 
roźek 
Obiecują…cy użytkownik


Wiek: 108
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Skąd: Rożkownia
Wysłany: 2013-01-02, 20:32   

miałem podobnie z prawej strony i na dziurach prawe drzwi trzepotały heh
_________________
Zastava 1600 DOHC
 
 
 
internet 
Obiecują…cy użytkownik
Szaraczek 1100p


Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 366
Skąd: luzino / Lisewo
Wysłany: 2013-01-03, 09:35   

Niestety porządny remont blacharski to czas i koszty, ale opłaca się bo nie wracamy do niego za 2 czy 3 lata, ale mamy spokój na długi czas. Potem to tylko trzeba pamiętać o dobrej konserwacji.
_________________
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona i Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
 
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-01-03, 09:55   

no ja swoją planuje pomalować od środka (progi) tym brunox epoxy a potem wpuścić tam olej ze smarem wymieszany a podwozie farbą podkładową i normalną ze statków to sól nie sól będzie trzymać.
_________________
Umowa kupna sprzedaży samochodu
 
 
 
internet 
Obiecują…cy użytkownik
Szaraczek 1100p


Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 366
Skąd: luzino / Lisewo
Wysłany: 2013-01-03, 10:21   

Całe nadwozie dobrze jest pomalować podkładem epoksydowym - naprawę fajnie zabezpiecza przed korozją.
_________________
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona i Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
 
 
 
vysioo 
Użytkownik

Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-01-03, 15:40   

rozwarze wszystko ale tamto wiem jak działa na trudne warunki bo jak bylem na praktykach to widziałem co się dzieje z blachą po paru godzinach od zeszlifowania do czystego a juz jak fala przeszła przez pokład to dramat.
_________________
Umowa kupna sprzedaży samochodu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł